CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, May 22, 2013

Why I choose Shaklee?

Ok, lets talk how saya mula terjebak dalam Shaklee ni. Its happen after saya deliver Rayyan. As a mum, cita-cita memang nak BF Rayyan until 2yo. Lagi-lagi join group KIM. Banyak mummy yg post gmbr, storymory pasal BF. Memang rs tercabar & motivated nk BF ank sendiri.

So nak dijadikan cerita, saya pun google la psl supplement utk increase milk supply. From that la saya tau pasal Shaklee. Mula-mula saya try yg trial pack je sebab nk tau betul ke berhasil mkn supplement Shaklee ni. Nak tau saya amik set ape?
Set BF bacis


Contoh Trial pack for 30days (Fai took this one dulu)

After consume set ni, susu mmg jd pekat. But saya ni bkn seorg yg consistent time tu. Sometimes I hate my job. Utk pengetahuan, pengeluaran susu badan bkn berdasarkan apa yg kita mkn tp bergantung pada demands. Lets say la kita amalkan makan halba, habatussauda, supplement, minum air banyak, red dates dll. tapi kita tak selalu pam or BF baby kita, no point kita makan semua tu. Its true and it happen to me. Menyesal.

Saya guna utk 1 month then saya stop. Bkn sebab tak sesuai tapi memang diri tak terurus, susu drop. Sedihnya tapi dah pasang niat nak BF next baby full sampai 2yo. Sorry Rayyan, mama gagal. Huhu.

Even untuk 1 month, saya memang dah rasa keberkesanan Shaklee terhadap badan saya. Even susu tak adalah semerial and penuh satu peti tapi atleast I can see some  improvement. May be saya guna untuk jangka masa yang singkat so tak nampak ketara sangat perkembangannya.

Bermula dari detik itulah saya jatuh cinta dengan Shaklee. Selalu google kebaikan and kegunaan produk Shaklee ni. Seronok tengok ramai customer Shaklee yang berpuas hati dengan penggunaan supplement ni.

Then saya berkenalan dengan upline saya Kak Liza, dia la yang banyak bagi tunjuk ajar dan ilmu tentang Shaklee. Bermula sebagai loyal customer and she suggest to join the club. Hehe. Boleh dapat banyak benifit kalau jadi ahli. Sampai la sekarang, saya kekal dengan produk ni. 1 family saya dah promote. Hehe. Hubby paling banyak bagi sokongan. He also consume Shaklee.

Saya sudah, anda bila lagi? Jom kita kongsi sama-sama kebaikan Shaklee.


*all pic crdt to pakcik google



No comments: