CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, July 24, 2013

PENGEDAR SAH SHAKLEE PUTRAJAYA DAN SUBANG JAYA


Saya adalah Shaklee Independent Distributor.

PENGEDAR, DISTRIBUTOR, BEKERJA DARI RUMAH, VITAMIN

Saya mula mengenali Shaklee sewaktu menyusukan anak kecil saya. Pada masa itu saya mencari penyelesaian kepada masalah susu badan yang mula berkurang. Melalui pembacaan, saya ditemukan dengan Shaklee. Saat itu menjadi titik tolak kepada 'penghijarahan' saya kepada kehidupan yang lebih sihat dan bermakna. 

Saya suka untuk berkongsi kebaikan Shaklee dengan semua, sepertimana yang telah saya rasakan. Saya percaya kita adalah apa yang kita makan. Dengan Shaklee, bukan sahaja mutu kesihatan saya semakin baik, malah saya juga mampu memperbaiki taraf ekonomi keluarga saya. 

Jika anda berminat untuk mencuba Shaklee atau menjana pendapatan melalui Shaklee, jangan segan-silu untuk hubungi saya di 0193009427. Saya sudi membantu.

Saya menyediakan perkhidmatan COD di kawasan CHINI, PAHANG. Namun, penghantaran melalui pos disediakan ke seluruh Malaysia, Brunei dan Indonesia. 



No comments: